sobota, 22 grudnia 2012

Podziękowania i życzenia świąteczne

Nieubłaganie zbliża się koniec moich wojaży po Azji południowo - wschodniej. Bangkok żegna mnie coraz wyższą temperaturą, mam dzisiaj +35 stopni Celsjusza. Właśnie kończę upychać powoli ostatnie rzeczy jakie mi tutaj zostały, ale jest to niezwykle trudne. Ogólnie wszystkie moje torby wraz z bagażem podręcznym są cięższe o jakieś 10 kilo od zakładanych norm przez linie lotnicze. Chciałbym już siedzieć w samolocie i być po odprawie bo ona zaczyna mnie przerażać. Nie mogę już dłużej wysiedzieć na miejscu i zaraz pewnie wyruszę aby koczować na lotnisku przez parę godzin.

Ogólnie chciałem wszystkim podziękować za odwiedzenie mojego blogu podróżniczego na temat Bangkoku. Po powrocie do domu będę musiał ogarnąć wszystkie zebrane materiały, informacje, wskazówki i połączyć je w wspólną całość, może kiedyś Wam się to przyda. 

Korzystając z okazji, chciałbym również życzyć Wam Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz wystrzałowego Sylwestra. Oto moje małe krótkie życzenia dla Was:






2 komentarze:

  1. Szczęśliwej podróży !!!
    M,

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i wzajemnie.Wesołych świąt i bezpiecznego powrotu do Ojczyzny:) Skromna Artystka

    OdpowiedzUsuń